Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
    И това е цената без ДДС
    То при тоя порядък е все тая Иначе го зачистих със спирт и сега спря да лагва, никой не знае докога
    Arena Coast Customs

    Comment


    • Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
      То при тоя порядък е все тая Иначе го зачистих със спирт и сега спря да лагва, никой не знае докога
      А иначе беше ли видимо зацапан?
      146 1.6TS CF1 '98

      sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
        А иначе беше ли видимо зацапан?
        Да, имаше леко омасляване, може би от картерните пари.
        Arena Coast Customs

        Comment


        • Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
          То при тоя порядък е все тая Иначе го зачистих със спирт и сега спря да лагва, никой не знае докога
          При мен след изчистването вече 1 година си работи без проблем!
          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
          BMW 328i

          Comment


          • Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
            При мен след изчистването вече 1 година си работи без проблем!
            Тъпото е, че не можах добре да го изчистя, но утре ще махна карантията и ще го направя качествено. Дано си работи поне година, както при теб
            Arena Coast Customs

            Comment


            • Бах никои ли не е сменял карета на боксер, вече се замислям дали те тракат на завой толкова време никой не казва
              145 1.7 16V Boxer

              Comment


              • Колеги, да питам тук за да не отварям нова тема. Та...
                Падна ми заден десен стоп - този дето е на врата. Увисна си на кабелите ей така без никакво предупреждение. Половин ден се занимавам с моторчето и механизма на задната чистачка (отваряне, смазване на оста на чистачката и т.н.) и тъкмо вече завивам и последното винтченце на декоративната кора и се кефа че задната чистачка работи по добре и от нова.... Затварям задната врата победоносно и тя изплюва единия стоп!

                След кратко псуване (тихичко) направих оглед на стопа и установих че по принцип се държи на два винта и двата лепени и двата липсващи.

                На някой друг да му се случвало подобно нещо?
                Alfa Romeo 145, 1,9 JTD, 2000
                ex: Alfa Romeo 156, 2.0 16V, 155HP, 1997

                Comment


                • Първоначално публикувано от Figaro Покажи съобщение
                  Колеги, да питам тук за да не отварям нова тема. Та...
                  Падна ми заден десен стоп - този дето е на врата. Увисна си на кабелите ей така без никакво предупреждение. Половин ден се занимавам с моторчето и механизма на задната чистачка (отваряне, смазване на оста на чистачката и т.н.) и тъкмо вече завивам и последното винтченце на декоративната кора и се кефа че задната чистачка работи по добре и от нова.... Затварям задната врата победоносно и тя изплюва единия стоп!

                  След кратко псуване (тихичко) направих оглед на стопа и установих че по принцип се държи на два винта и двата лепени и двата липсващи.

                  На някой друг да му се случвало подобно нещо?
                  Тук аз съм твоя човек. Един ден както си карах. Еди чичо реши да ме гони много яко и не издържах и решик, че е време да стана "мъж" Чичката най нормално си ми каза че ме гони да ми каже че стопа ми виси на жички. Захваща се с болт и гайка но за жалост 'талянци решили да вградат болта в пластмасовия стоп и след години пластмасата се чупи и няма как да се оправи. Решението беше нов стоп (или 2ра ръка) Аз играх на сигурно и си купих нов. Дано да съм помогнал
                  Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                  Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                  Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Figaro Покажи съобщение
                    Колеги, да питам тук за да не отварям нова тема. Та...
                    Падна ми заден десен стоп - този дето е на врата. Увисна си на кабелите ей така без никакво предупреждение. Половин ден се занимавам с моторчето и механизма на задната чистачка (отваряне, смазване на оста на чистачката и т.н.) и тъкмо вече завивам и последното винтченце на декоративната кора и се кефа че задната чистачка работи по добре и от нова.... Затварям задната врата победоносно и тя изплюва единия стоп!

                    След кратко псуване (тихичко) направих оглед на стопа и установих че по принцип се държи на два винта и двата лепени и двата липсващи.

                    На някой друг да му се случвало подобно нещо?
                    И аз страдах от същото нещо, но сега съм го направил така че да загроби колата.

                    Свалих го изчистих местата където лягат болтовете, после ги сложих и с течен метал Bison ги залях внимателно. Изчаках 24 часа в топла стая да стегне метала и след няколко дена го монтирах като допълнително сложих и силикон около болтовете да залепне хептен здраво

                    П.С. Много внимателската че болтовете трябва да влезат до доло че при мен се оказа че не съм ги набутал докрай и после ми беше трудно пасването.
                    145 1.7 16V Boxer

                    Comment


                    • Или лепиш самият стоп с полиуретанова пяна за купето, ако нямаш файнанси и имаш безплатна под ръка
                      Arena Coast Customs

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                        Или лепиш самият стоп с полиуретанова пяна за купето, ако нямаш файнанси и имаш безплатна под ръка
                        И на мен ми казаха че става само със силикон ама аз се напънах да е бетон и слагах и течния метал.
                        145 1.7 16V Boxer

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                          Това за зареждането мисля,че е от клапанчето,което е в самото гърло на резервоара.При мен откакто един бензинджия ми го счупи,пистолетът постоянно изключва.
                          Същото и при мен
                          sigpic
                          33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                          Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                          Comment


                          • Здравейте, колеги. Със застудяването и мойта Алфетка си показа малко рогцата.

                            От известно време гледам, че сутрин на студено взе да забива стабилно муцуната. Подавам газ, обаче на моменти се случва да паднат оборотите на 800 и ако не отпусна педала на газта седи така около 3-4 секунди, някой отзад изсвирва с клаксон и тогава се сеща пущината да потегли

                            Поичзетох из форума днеска няколко теми по въпроса и се оказа, че възможни причинители са дебитомер, кабели и свещи.

                            Днеска преди да паля реших да разкача дебитомера да видя дали ще им разлика във вървежа. Откачам, паля, потеглям и колата гасне. Оттам стигнах до извода, че може би проблема не е в него т.к. при прецакан дебитомер би трябвало вървежа с откачен такъв да е по-добър, а аз изобщо не мога да потегля. Закачих пак дебитомера и запалих, форсирам малко на студен двигател и усещам, че колата прекъсва/глъхне и т.н. По мойта логика вероятната причина за проблема са свещи и/или кабели. И двете са сменяни преди не повече от 10 хил. км. В няколко теми пише "провери свещи и кабели" та въпроса ми е как аджеба мога да "проверя" дали работят въпросните свещи и кабели, т.к. не съм съвсем наясно?
                            Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                            Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                            Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Nyte Покажи съобщение
                              Здравейте, колеги. Със застудяването и мойта Алфетка си показа малко рогцата.

                              От известно време гледам, че сутрин на студено взе да забива стабилно муцуната. Подавам газ, обаче на моменти се случва да паднат оборотите на 800 и ако не отпусна педала на газта седи така около 3-4 секунди, някой отзад изсвирва с клаксон и тогава се сеща пущината да потегли

                              Поичзетох из форума днеска няколко теми по въпроса и се оказа, че възможни причинители са дебитомер, кабели и свещи.

                              Днеска преди да паля реших да разкача дебитомера да видя дали ще им разлика във вървежа. Откачам, паля, потеглям и колата гасне. Оттам стигнах до извода, че може би проблема не е в него т.к. при прецакан дебитомер би трябвало вървежа с откачен такъв да е по-добър, а аз изобщо не мога да потегля. Закачих пак дебитомера и запалих, форсирам малко на студен двигател и усещам, че колата прекъсва/глъхне и т.н. По мойта логика вероятната причина за проблема са свещи и/или кабели. И двете са сменяни преди не повече от 10 хил. км. В няколко теми пише "провери свещи и кабели" та въпроса ми е как аджеба мога да "проверя" дали работят въпросните свещи и кабели, т.к. не съм съвсем наясно?
                              И аз съм със същия проблем.Дали не е прословутото стъпково с ТПСа?
                              ALFA ROMEO 155 1.9TD 96г.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от 4o4kata Покажи съобщение
                                И аз съм със същия проблем.Дали не е прословутото стъпково с ТПСа?
                                И двете съм ги сменял неотдавна. Стъпковия като ми правеше проблеми и колата имаше нестабилни обороти на празен ход, а тука проблема идва при подаване на газ. TPS'а също съм го сменявал скоро. Аз съм заложил за сега на свещите или кабелите понеже преди време влизах с колата в една река и при свещите всичко било вода... Оттам и кабелите и признаците бяха сходни. При ниски обороти и рязко подаване на газ - колата се давеше, че даже и гаснеше Сега не е толкова драстично обаче.
                                Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                                Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                                Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                                Comment

                                Working...
                                X